Translate

Teoman Ali Kosovali'nın Hangi Şiirini Arıyordunuz? Biz bulalım :)

17 Ocak 2013 Perşembe

HAYAL


HAYAL
Bir şarkı tutturmuşum gecenin koyu lacivert güzelliğinde
Hafiften bir yağmur yağıyor sen kokan bedenime
Yürüyorum Arnavut kaldırımlı ıssız sokaklarda
Ansızın bir korku başlıyor içimde
Sokakta bir ben varım birde barksız köpekler
Biran nurcemalin beliriyor karşımda
Ne korku kalıyor ne de ıssız sokaklar
Sana koşuyorum yağan yağmur taneleriyle
Nefes nefese sarılıyor ellerim boşluğa
Ve çaresizce düşüveriyor bedenim
Sensizlik kadar soğuk Arnavut kaldırımlara
Hıçkırıklarımla yankılanıyor bom boş sokaklar
Sonra bir ses
Kafamı çeviriyorum yana
Yine sen çıkıyorsun karşıma
Bu yağan yağmurun inadına tekrar koşuyorum sana
Tam kavuştum derken
Yine hüsran
Diz çöküyorum olduğum yere
Ellerimi kaldırıyorum yağan yağmursa semaya
Ve dudaklarımdan birkaç kelime dökülüyor tanrıya
Üzülmüyorum benimle berabersin biliyorum

 Teoman Ali Kosovali





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap